Vikings - Forum
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Baldrick skal ned på en eller anden måde

Go down

Baldrick skal ned på en eller anden måde Empty Baldrick skal ned på en eller anden måde

Indlæg af Gæst Tirs Okt 04, 2011 1:11 am

Jeg får dagligt besøg af baldrick i mine byer, han sender mod 8 byer ad gangen og i de sene nattetimer, dvs 1-2 stykker. Og det er ikke altid jeg har mulighed for at være på så sent.

Derfor søger jeg hjælp fra et par offensive spillere som kunne få ham ned med nakken. Jeg prøver nu selv at få bygget pulter ved siden af mine byer som jeg konstant må bygge op. Det irriterende er at han kun har lidt over 4 timers rejse til mig, så han kan slå ned inden for kort tid.

Så offensive spillere der har noget at lege med må gerne skrive til mig så vi kan prøve at nakke ham.

/Iniestar

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Baldrick skal ned på en eller anden måde Empty Sv: Baldrick skal ned på en eller anden måde

Indlæg af prøve palle Tirs Okt 04, 2011 9:17 am

Er der ikke nogen off spiller med erfaring som kunne samle nogle stykker også give ham en tur.

Jeg smider gerne det jeg har efter ham hvis vi er nogle stykker der kan stable noget sammen.

prøve palle
Oversergent
Oversergent

Antal indlæg : 32
Join date : 02/08/11

Tilbage til toppen Go down

Baldrick skal ned på en eller anden måde Empty Angreb mod NWA

Indlæg af Gæst Tirs Okt 04, 2011 8:33 pm

Vi skal lige have stjernekrigerne op igen med nogle off. tropper. Der går lige et par dage, så laver vi en fælles aktion. Så håber du kan holde lidt ud endnu. Sad

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Baldrick skal ned på en eller anden måde Empty Sv: Baldrick skal ned på en eller anden måde

Indlæg af Gæst Ons Okt 05, 2011 2:48 am

Yea jeg gør hvad jeg kan Smile Bygger byerne op igen og igen Razz

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Baldrick skal ned på en eller anden måde Empty Sv: Baldrick skal ned på en eller anden måde

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum